27/10/15

A mi me'n donaven dos

I a tu quants te'n donaven? De què estic parlant? De petits suisse, és clar! De petita me'ls menjava de dos en dos i si es descuidaven de tres en tres. De gran ja em costa més, els trobo massa pastosos. Fins ara, que he trobat una recepta per fer-los en un moment i que quedin ES-PEC-TA-CU-LARS.

Petit suisse de maduixa

A més es fan ràpid i fàcilment, sí, ja sé que darrerament només faig receptes ràpides, però penso en les receptes que em solucionen la vida i... són aquestes de moment :)
També faig receptes de quantitats petites perquè no m'en sobrin, no m'agrada tirar el menjar. Aquesta per exemple és per tres petit suisse, si en vols fer més només has de multiplicar les quantitats dels ingredients:

150ml nata per muntar
70gr sucre
150gr formatge fresc per untar
50gr melmelada de maduixa (si la vols fer tu, tens la recepta aquí)

Posem a una olla la nata i l'escalfem amb el sucre. Quan el sucre es dissolgui, traiem del foc, afegim el formatge i la melmelada i ho batem tot junt. Repartim a gotets i deixem a la nevera mínim dues hores. 

Petit suisse casola

Tan senzill com això. Avui els he fet de maduixa, però els pots fer de gairebé qualsevol fruita. Els preferits de casa són els de plàtan, i els teus?

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió