8/10/15

Halloween o Castanyada?

 S'acosta el 31 d'octubre, vigília de Tots Sants. L'any passat vaig anar a la meva primera festa de Halloween. Hem vaig desfressar de núvia cadàver (no, no hi ha fotos) i vaig fer una tarta i unes galetes per portar a la festa en consonància.



La veritat és que m'ho vaig passar molt bé. Era una festa amb amics, menjar i beure, rialles i a més feia molta molta calor l'any passat a aquestes alçades (gairebé com ara). M'ho vaig passar bé, sí, però em va semblar una excusa més per fer festa, per ajuntar-mos i riure un poc.


Abans, quan vivia a Barcelona, celebrava la Castanyada i, la veritat, m'agradava més. Sí, també era una festa, però era una festa no sols per quedar i fer alguna cosa, era una festa on cadascú portava els panellets de casa i ens canviàvem les receptes, comentàvem com es menjaven els moniatos a la seva família i en feiem tast (n'he arribat a menjar des de fregits com patates xip a fets al forn i barrejats amb nata muntada), sempre algú cantava alguna cançó de les que ensenyàven a l'escola per aquesta època, torravem castanyes junts i cercàvem el millor truc per pelar-les... Era una festa on no només menjàvem i bevíem, també fèiem coses junts: compartíem. Per això jo crec que hem quedo amb la Castanyada, tot i que aquí a Mallorca no es celebri. 

Tu havies sentit a parlar d'aquestes festes? Amb quina et quedes?

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió