3/9/15

Proverbis

Hola! Com estàs? Jo bastant emocionada. Estic fent moltes coses que pensava que no faria mai. Sabeu el proverbi que diu: "Per transcendir a la vida planta un arbre, escriu un llibre i tingues un fill"? Doncs ben aviat només em faltarà plantar un arbre ;)!

Com ja saps, molt aviat seré mamà, i ara,  a més, he escrit un llibre! Bé, igual m'he passat, no he escrit un llibre, però tot arribarà. És un recull de receptes, dotze de les receptes que més utilitzo del blog.


I a més, és GRATUÏT per a tots els subscriptors. És un regal; dotze de les meves receptes preferides amb alguns consells per fer-les totalment irresistibles. Tu també el vols i encara no ets subscriptor? Doncs només has de fer clic aquí i de seguida el rebràs al teu mail.


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió