26/2/15

Coses de nens

Ahir vaig deixar un avançament a Instagram d'aquesta sèrie de galetes que he anomenat "Coses de nens". 

Com que les imatges no són meves, aquí us deixo les meves versions en galeta amb el nom de l'autor i on he trobat la imatge. Espero que us agradi.

 Aques súper pirates els vaig trobar a Mami decora.


La nena dels globus és la meva versió en color de la il·lustració Balloons de la Indré Bankauskaité


Aquesta nena dormida la vaig trobar a Pinteres però el lloc d'on la van treure ja no existeix.


I aquestres pre-adolescent a qui no els hi agraden les fotos també les vaig trobar a Pinterest i la pàgina original tampoc es troba.



En breu penjaré totes les fotos d'aquesta sèrie al Facebook. Ara he de pensar un altre tema per pintar les noves galetes... suggerències?



Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió