14/2/15

Carnestoltes, quinze voltes


Carnestoltes, quinze voltes,
i dilluns de més a més,
cada dia fossin festes,
la Quaresma mai vingués.

Jo no vaig nèixer a Catalunya, però m'hi sent una mica i he de dir que m'encanta com celebren Carnestoltes: la botifarra d'ou, el dijous llarder (o dia de la truita), la coca de llardons, mmm... Per no xerrar de desfressar-me i fer una festassa! 
A Catalunya el Carnestoltes és un tio gamberro que ens incita a la disbauxa, la gresca i la bojeria. Dins el meu imaginari és una cosa més o menys així:

 Galetes decorades amb glasa


Si bé és cert que uns dels carnavals que més m'ha cridat l'atenció des de sempre, més que el de Rio de Janeiro, és el de Venècia. Quines màsqueres, quin misteri...

Galletas decoradas de mascaras con glasa y pintadas a mano

Ja em perdonareu que avui em salti l'esmorzar dels dissabtes i us deixi aquestes galetes decorades a canvi, però m'envaig pitant que encara no m'he acabat la desfressa. En breu més imatges al Facebook. Ens veiem a la Rua!

Galetes decorades carnaval



Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió