1/3/18

Pont

Hola! Avui escric per avisar que estic de pont. Així que aquesta setmana en comptes de publicar el dimecres publico avui perquè dissabte tenc els meus dubtes de si podré explicar-te recepta nova o no, és una incògnita. Però per no deixar-te així, amb les mans buides, te deix aquí les fotos del cumple d'en Hugh, sí sí, el mateix de les tartes de coet amb astronauta i tot, el camió carregat de lacasitos, el pirata a la seva illa del tresor i un combo de superherois. Aquest any estic en mode zen i estic fent les tartes senzilles i minimal. A més estic afegint algunes figures de jugueta perquè a segons quines edats els hi fa gràcia tenir algun regalet que puguin guardar i, vull pensar, que els hi quedi com a record. 

Esper que t'agradi, fins aviat!







Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió