13/9/17

Un repte

A finals de juliol de 2015 vaig acceptar el repte de @muacsbarcelona de preparar un gelat de formatge i nous. No sé què va passar amb l'entrada però, revisant i posant en ordre el blog, m'he adonat que vaig escriure tota l'explicació del perquè d'aquella entrada però ni vaig posar la recepta ni les fotos del gelat (tot i que sí tens el pdf per imprimir). Misteris de la informàtica? Curolles de la meva ment que me la juga? No ho sabrem maig. Avui sí que la tens aquí mateix.
_______________________________________________________________

*Entrada de dia 30 de juliol de 2015 editada avui.

Sí, això s'acaba... per ara. Faré una parada durant l'agost perquè, a banda de les qüestions personals (seré mamà ben aviat), fa temps que vaig decidir que Dolç addictes es transformés en alguna cosa més que un blog de receptes, així que a partir de setembre obriré molts nous projectes relacionats amb el blog: més i millor material, un llibre, extres pels subscriptors, vídeo-tutorials, possibilitat de fer comandes... encara no està tot definit. Això porta temps i esforç, així que de moment paro. La idea és tornar amb força al setembre, però ja us dic que tindrem un bebè fantàstic i meravellós que segurament farà que dormim poc, així que us prego paciència.
I per acabar la temporada ho volia fer amb un repte. Quan vaig començar la temporada de gelats amb el gelat de maduixes amb nata vaig demanar que m'enviéssiu els vostres sabors preferits i que intentaria fer-los. He hagut de provar, tastar, canviar i rectificar sabors i mesures però no volia marxar de vacances sense regalar-li a @muacsbarcelona aquest gelat de formatge amb nous.



La recepta:

130gr sucre
200gr nata per muntar
250gr formatge de cabra per untar o tipus "rulo" pelat
3 clares
nous al gust

Munten la nata amb la meitat del sucre i hi afegim el formatge, ja batut, mesclant amb una espàtula.
A un altre recipient, muntem les clares amb la resta del sucre. Afegim les clares a la nata i el formatge mesclant també amb l'espàtula i, un cop integrat, afegim nous al gust.
Posem el gelat a un recipient que tanqui hermèticament i congelem un mínim de 8h.



Molt senzill, molt cremós i sense geladora. Ja el tastareu ;)!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió