25/6/15

Estrenant l'estiu

L'estiu és la meva estació de l'any preferida. Els dies llargs, les nits a la fresca, la música al carrer, l'olor de la mar... De l'estiu m'agrada fins i tot la calor. Però això sí, amb algunes ajudes per combatrer-la, aquí en tens una: gelat de iogurt i fruits vermells.

Recepta de gelat de iogurt amb fruits vermells

Jo sempre faig els gelats sense geladora, així que per fer aquest necessites:

250gr sucre
200ml nata per muntar
500gr iogurt grec (4 iogurts)
3 clares

Coulis de fruits vermells: tens la recepta aquí, jo vaig utilitzar maduixes i gerds, però pots utilitzar la fruita que més t'agradi. Necessitaràs uns 500gr de fruita pels dos litres de gelat que surten amb aquests ingredients.

Primer feim el coulis i el deixem que refredi, d'un dia per l'altre si fa falta. Després comencem amb el gelat: muntem la nata amb la meitat del sucre i hi afegim el iogurt. A un altre recipient muntem les clares amb la resta de sucre, les passem al recipient de la nata i ho mesclem tot a poc a poc amb una espàtula. Passem la mescla als recipients amb tapa que ficarem al congelador i hi afegim el coulis fent ratlles amb ell i removent després una mica si fa falta lleument perquè no quedi tot al mateix lloc. Congelem com a mínim 8 hores.

Receta de helado de yogur con frutos rojos

El sabor d'aquest gelat el va demanar la Glòria i aquí el té, a punt per combatre la calor. I a tu de què t'agraden els gelats?

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió