22/1/15

Preparant-se per el dia de... els enamorats?

Bon dia! O el que sigui, perquè el que és aquí plou sense aturar... Quan plou i no puc passejar-me per defora em dedico a passejar-me per internet. Així m'he adonat que tothom ja comença a preparar el dia de Sant Valentí, dia dels enamorats, o, com diu un bon amic meu, dia del Corte Inglés. Ho reconec, jo no celebro aquest dia. Ho torno a reconèixer: no m'agrada aquest dia. Per això aquest any en comptes de fer galetes de corets tot en vermell i rosa m'ho he intentat prendre amb humor. He de reconèixer que les fantàstiques il·lustracions de Wawawiwa design m'han ajudat molt.

Galletas con humor para el dia de los enamorados
Vaig descobrir el seu humor gràfic per Pinterest i m'he enganxat totalment. Si voleu riure una estona no deixeu de visitar-los. 



Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió