3/11/15

Una gran desconeguda

Avui he fet unes galetes utilitzant un ingredient que no havia utilitzat mai, la veritat que ni per dolç, ni per salat. No tenc costum de cuinar amb carabassa. Però és veritat que és un producte estrella de la tardor i ja tenia ganes de provar-ho.
Al blog de Kanela y Limón vaig trobar moltes receptes de dolços fets amb carabassa, però el que més em va cridar l'atenció van ser unes galetes similars a les roses que vaig fer per Sant Jordi però de carabassa.  No sé què m'agrada més d'aquest blog, si les receptes o les fotos espectaculars que fa. He utilitzat la seva recepta per fer unes pastes pel cafè. 

Receptes de galetes de carabassa

Per fer-les necessites:

70gr mantega
80gr sucre glacé
60gr puré de carabassa
100gr farina
50gr maizena
Mitja culleradeta de gingebre
1 culleradeta llevat químic

Batem la mantega amb el sucre i hi afegim el puré de carabassa. A un altre recipient passem per un sedàs la farina, el llevat, la maizena i el gingebre i l'hi afegim a la mantega. Posem la massa a una mànega amb la boquilla adient per fer la forma que vulguem. Jo he fet aquestes M amb la boquilla d'estrella, però aquí mana la teva creativitat. Enfornem amb el forn calent a 170º durant 10min.

Receta galletas de calabaza

Ja tenim unes galetes fantàstiques per acompanyar el cafetó de mitja tarda, o si nó per l'hora del té ;)!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió