21/3/14

Fi d'obres i cheescake de xocolata blanca

Hola a tots!!

Primer de tot, notícia: a la fi he acabat de renovar el blog!! S'han acabat les obres! Ara sí que puc dir que m'agrada de veres i esper que a vosaltres també. Novetats: teniu les entrades relacionades darrera cada post; podeu seguir-me a les xarxes socials on trobareu pistes de les properes publicacions al blog, més fotos i altres cosetes interessants; i teniu molt més bén ordenades les entrades amb etiquetes perque trobeu tot el que busqueu. 
Si trobeu que manca alguna cosa o simplement em voleu donar la vostra opinió espero tots els vostres comentaris ;)!

Ara la recepta, que avui també n'hi ha. Darrerament m'ha entrat una dèria pels cheescakes que no puc explicar. Bé, sí, sí que ho puc explicar: són fàcils i ràpids de fer i estan boníssims!

Per això des de que vaig veure aquesta recepta de cheescake de xocolata blanca al blog de Petites Sucreries no ha parat fins a fer-la. De fet l'he feta ja dues vegades: la primera no vaig tenir ni temps de fer quatre fotos, va volar. La segona és aquesta.


Cheescake de xocolata blanca

Aquí teniu la recepta:

Per la base:
120gr galetes picades
70gr mantega desfeta

Mesclam les galetes amb la mantega, les passam al recipient on enfornarem el pastís i les escampam bé per tota la base.

Pel cheescake:
3 ous
1 cullerada sucre
600gr formatge per untar
1/2 iogur natural
200gr nata
125gr xocolata blanca
1 culleradeta vainilla

Posem el forn a escalfar a 170º. Desfem la xocolata i deixem que reposi i atemperi. 
Batem els ous amb el sucre. Després afegir-hi la nata, el iogur i el formatge i, un cop incorporat, la vainilla i la xocolata. Alerta! Si la xocolata està molt calenta i no bateu ràpidament se us farà trocets (no queda dolent de sabor però no queda tan fi ni ben repartit). 
Ho passem al motlle i ho enfornem uns 25-30min

Per acabar jo vaig afegir una mica de ganache de xocolata blanca amb:
100gr xocolata blanca
100gr nata

Escalfem la nata i quan comença a bollir hi afegim la xocolata i removem fins que es desfaci. Deixem refredar una mica i ho posem a sobre de la tarta de formatge ja freda.




Bon profit!!







2 comentaris :

  1. A mi m'agrada molt, aquesta nova cara del blog! i segur que serà més pràctic, per tu i pels qui et visitem. Per estrenar-lo trobo que està molt bé fer aquest pastisset! Quina delícia...!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Marina! Gràcies pels teus comentaris possitius sempre.

      Elimina

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió