20/3/13

Macarons de taronja i xocolata

Si seguiu el blog ja sabeu que vaig fer un intent de macarons que no me va deixar del tot satifeta. Eren bons, si, però tenia la certesa que ho podia fer millor. Així que per treure'm l'espina vaig fer de nou els macarons, però amb una recepta nova, la de Bake mania, i aquest cop sí, perfectes!



La recepta: 

100gr sucre glass
55gr ametlla molta
45gr clara d'ou (jo les vaig tenir un dia a la nevera ja separades i després unes hores fora de la nevera abans de fer els macarons)
25gr sucre
colorant en gel (jo en vaig possar de color taronja però al enfornar havia marxat tot, vos recoman que en posseu bastant)
Ratlladura de pell de taronja (al gust, jo en vaig fer servir mitja)

Primer passem per un sedàs el sucre glass i l'ametlla. En un altre recipient, batem les clares i quan comencin a fer espuma afegim el sucre i les pugem. Afegim a les clares l'ametlla i el sucre mesclant a poc a poc amb una espàtula i hi posem també el colorant i la taronja. Passem la mescla a una màniga i fem les rotllanes del tamany que volguem (jo en vaig fer de varis tamanys) a sobre del paper vegetal i de la mateixa safata que emprarem per enfornar i els deixem reposar mitja hora.


Escalfem el forn a 135º i els enfornem durant uns 15-20 minuts. Els deixem refredar i els farcim. 
Pel farciment vaig utilitzar ganache de xocolata aromatitzat amb ratlladura de pell de taronja. Trobareu la recepta aquí. Com que me'va sobrar també vaig emprar-lo per decorar alguns, aquest cop sí, boníiissims, cruixents per fora però que es desfeien a la boca... no van durar gens!

Macarons de xocolata i taronja









Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió