1/7/12

Una Canon pel meu germà

Els que teniu un germà petit ja sabeu el que m'ha tocat patir. Ens estimem a mort però no podem estar junts més de dues hores sense discutir. 
Li agrada molt la fotografia i vaig pensar que, com que no li puc regalar una càmara de veritat, li regalaria una tarta en forma de càmara. Per burxar-lo li vaig preguntar com qui no vol la cosa que què preferia: canon o nikon? Es va tornar boig: "no em compris una càmara, eh? que són molts diners! tu... tu estàs bé? T'has tornat boja!!" i jo: "que no et flipis, que no et regalaré una càmara... o sí... jajaja". Per burxar-lo vaig haver d'aguantar sis o set trucades seguides seves per intentar esbrinar si li havia comprat o no una càmara... aiiiiish... germans...

Total, aquí teniu la càmara que està feta de pa de pessic de festuc (amb la recepta que trobareu aquí mateix) cobert de buttercream de caramel fet amb:

300gr mantega en pomada
200gr sucre glas (més o menys)
6 cullerades de "dulce de leche" (el podeu trobar ja fet al supermercat")

Una combinació sorprenent i molt bona.


Tarta modelada con fondant camara de fotos Canon


Trobareu més fotos al Facebook de Dolç addictes.





Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió