21/2/18

D'on surten les receptes?

Avui aprofito per explicar una mica d'on surten les receptes d'aquest blog. Moltes (la majoria) surten de llegir receptes aquí i allà i, amb l'experiència que he anat guanyant a base d'anys i proves, fer-ne una de meva que m'agradi. Tot i així, sempre hi ha receptes que trobes insuperables. Receptes que només llegir-les ja penses: "aquí no s'ha de tocar res". És el cas de la recepta d'avui: unes magdalenes perfectes que vaig trobar al blog El rincón de los postres. Tot i així, no vaig poder estar-me d'afegir-hi una mica de xocolata :)




Necessites:
170gr farina
1 sobre llevat químic (tipus Royal)
1 pessic sal
100gr xocolata a trossets
2 ous grans
130gr sucre
100gr oli de gira-sol
120gr llet


Per començar, passem la farina i el llevat per un sedàs, afegim la sal i la xocolata i reservem.
A un altre recipient, batem els ous amb el sucre fins que doblin el seu volum aproximadament i hi afegim l'oli i la llet.
Per últim, hi afegim la farina mesclant amb una espàtula. Repartim la pasta als motlles i enfornem amb el forn calent a 170º uns 15min.



Aquestes en concret, les vaig fer petitetes i les vaig servir a la taula dolça i salada que vaig preparar per celebrar l'aniversari dels nostres amics de Alfa Omega Psicologia i Certificats Mèdics Es Fortí que ja han fet 4 anys. Moltes felicitats a ells i bon profit a tu, ja veuràs que amb aquesta recepta és començar i no parar.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió