7/6/17

Refrescant

Si vas veure el meu Instagram ahir, vas poder veure la llimonada de maduixes i menta que vaig preparar. També segur que vas poder veure que un dels hashtags era #meestoyquitando. I és que estic deixant les begudes gasoses en general i la cocacola en particular (és la meva "drogaína", diria la meva iaia). Així que no paro de cercar alternatives fàcils i refrescants, si potser naturals millor. Ja fa temps vaig penjar aquesta llimona però me'n canso. Així que ahir li vaig fer una volta i va sortir-ne tot un descobriment. 

llimonada casolana de maduixa i menta

Necessites: 

1l d'aigua
El suc de dues llimones
100gr sucre glacé (al gust)
5-8 maduixes (al gust)
Menta (al gust)

A un recipient hi posem les maduixes, el sucre i la menta i triturem amb la batedora de braç mentre anem afegint aigua (uns 400ml, no cal més). 
Hi afegim el suc de llimona i passem tot per un sedàs. 
Afegim la resta d'aigua i barregem.

llimonada casolana original

Només falta afegir gel i decorar amb algunes llesques de llimona, maduixes congelades o alguna branqueta de menta. Molt recomanable pes començar la temporada de terrasseta ;)


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió