16/7/15

Passar calor o renunciar a les postres?

En aquesta època tots busquem alguna cosa fresqueta per no renunciar a les postres i sense haver de passar la calorada que suposa encendre el forn. L'estiu és temps de gelats, batuts i mousses. Aquí va una de maduixes que vaig fer amb maduixes que vaig congelar quan em vaig tornar boja i a final de la temporada en vaig comprar com 6 quilos perquè estaven molt barates i m'encanten ;)!

Tarta de mousse de fresas

Per la base de galetes utilitzem: 
100gr galetes picades
50gr mantega desfeta

Mesclem bé i posem al fons de motlle ben repartit i aixafadet. Deixem a la nevera metre preparem la mousse amb:

400gr maduixes (fresques o congelades)
240gr nata
100gr sucre
125gr iogurt grec
5 fulls gelatina neutra

Posem la gelatina a un bol amb aigua i, mentre s'hidrata, muntem la nata i la reservem a la nevera.
Triturem les maduixes amb el sucre al vas mateix de la batedora i hi afegim la gelatina hidratada. Mesclem el puré resultant amb el iogurt. Hi incorporem la nata amb moviments suaus, passem la mescla al motlle on hem posat la base de galetes i deixem a la nevera mínim 6 hores. 

Tarta mousse de maduixes amb menta

En aquest cas jo he cobert la mousse amb una melmelada casolana de maduixa i menta. Realment és una melmelada normal com les que ja has vist aquí al blog a la que hi he afegit un rajolí d'essència de menta, però també pots fer-la afegint-hi una infusió molt concentrada d'aquesta herba. Dóna un punt diferent i refrescant que s'agraeix amb aquestes calors.


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió