10/8/14

Getal de llet merengada

Els gelats és de les millors coses que té l'estiu, i aquest encara no n'havia fet cap. Ja tocava. Vos present el gelat més senzill de fer del món, i sense geladora!

Tarrina de gelat de llet merengada



Per fer-lo només necessitam:
400ml de nata per muntar
3 clares d'ou
una branqueta de canyella
la pell d'una llimona
sucre al gust

Copa de gelat de llet merengada

Posem a escalfar la nata amb la canyella, la llimona i el sucre (jo vaig posar uns 150gr, però això va a gustos). Deixem al foc fins que el sucre es desfaci i la nata bulli un poquet. Retirem i deixem que es refredi. La nata l'haurem de muntar i per això és millor que estigui ben freda. Jo la deix a la nevera d'un dia per l'altre però si tens presa amb unes hores n'hi ha prou. Com he dit, muntem la nata un cop estigui freda, muntem també les clares i les hi afegim. Ho fiquem a un recipient amb tapa apte pel congelador i el fiquem a dins mínim 8 hores.

Gelat de llet merengada servit amb canella i cireres

Surt un gelat boníssim i molt cremós, jo el vaig decorar amb una mica de canyella en pols i una cirera natural i la veritat és que va triomfar.


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió