23/1/13

Cupcakes de taronja

La veritat és que no estava massa contenta amb els cupcakes de taronja que havia fet fins al moment. Estan molt bons, fan el gust adient a taronja però... Sempre hi ha alguna cosa que no m'acaba de satisfer.
Així que vaig estar passenjant-me per la xarxa buscant receptes i, com molts altres cops, vaig acabar al blog de la Carmen, Dulces bocados, sempre hi trobo inspiració.

Vaig mirar un parell de receptes, vaig agafar la idea i després les vaig canviar una mica. Amb aquest estic plenament satifeta!




Aquí teniu la recepta per uns 20 mini-cupcakes:


Ingredients pel pa de pessic:

1 ou (50gr més o menys)
El pes de l'ou sense closca de farina
El mateix pes de sucre
El mateix de mantega (en pomada)
1 culleradeta de llevat químic (tipus royal)
El mateix per de taronja confitada

Ingredients per la crema de taronja:

15gr sucre
1 ou
75gr llet
7gr maizena
50gr taronja confitada
Cupcakes de taronja

Primer de tot s'ha de preparar la taronja confitada: rentem una taronja, la tallem a rodanxes primes o a daus petits i la possem a una cassola amb 75gr de sucre i 40gr d'aigua. Ho fem bollir uns 15 minuts i deixem refredar bé.


A banda, mesclem la mantega i la farina fins que s'integri, afegim l'ou, després la farina amb el llevat. Per últim afegim els 50gr de taronja confitada i ho mesclem bé. Si hem fet la taronja a rodanxes o daus massa grans potser convé triturarla. Posam la mescla en motlles i al forn a 180º (pre-escalfat) i els hi tenim uns 8-10minuts.

En treure'ls els posem a una reixeta perque refredin.

Per la crema, en una cassola es desfà la maizena en la llet i es bat amb l'ou i el sucre. S'afegeix la taronja confitada i es posa a foc baix remenant continuament fins que s'espessi. Deixem que refredi.


Decorem els cupcakes amb la crema i llestos!









Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió