9/8/17

Emocions

Quan algú proper em fa un encàrrec em fa molta il·lusió, perquè vol dir que confien en mi. També em posa una mica nerviosa, sempre existeix la possibilitat que no surti tan bé com esperem. En aquest cas, la barreja d'emocions va ser encara major: els meus cunyats em van dir que els hi feia molta il·lusió que els hi fes els recordatoris de les seves noces en forma de galetes. Uffff! Contenta i nerviosa, gairebé com ells. Entre els tres vam decidir els dissenys i els colors i la veritat és que van quedar fantàstiques i boníssimes.


Vam optar per fer-ne una tipus gerro amb els seus noms i la data, unes més petites per donar les gràcies i unes més divertides amb frases que van triar per a l'ocasió.





També vam preparar una sorpresseta en forma de galetes per a les parelles d'amics que es probable que siguin els següents en passar per l'altar. Però això serà un altre dia!



Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió