23/12/17

Acabar i començar bé

Hola! Què tal? Fa temps que no pas per aquí per escriure una entrada de veritat, amb comentaris meus, una recepta, consells i trucs... Em sap greu. Ha estat un mes de bojos quant a feina no virtual i la veritat és que no he tengut ni un minut. 

Ara acaba l'any i en comença un de nou. Sempre és un bon moment per fer balanç, tenir una mica de temps per un mateix, reflexionar, passar estones amb la família o sense fer res, pensar en nous projectes i donar-los forma, millorar els que ja estan en marxa... És un nou final per a un nou començament. Per a mi aquest moment és moment d'avaluar el que estic fent i ajustar (ja sabeu que seguesc amb mentalitat de mestra i per a mi l'any comença al setembre). 

Tot això per dir-vos que faig vacances i que no sé si tornaré en començar l'any o m'esperaré a després de reis. Així que Dolç addictes penja el cartell: 


Però et deix moltes idees per si tens ganes d'anar provant coses:

- Tens el llibre de Receptes de Nadal per descarregar aquí.
- Tens quatre kits de papereria descarregables de franc dissenyats per mi: nadal grana, navidad granate, nadal nevat i navidad nevada. (Descàrrega directa en pdf a punt per imprimir clicant a sobre de cada títol).
- Tens totes les receptes del blog per provar, tastar, modificar i enviar-me els teus comentaris o preguntes si trobes que hi ha alguna cosa a aclarir. 
- Tens la recepta de Torró de xocolata més senzilla de l'univers. 
- Tens el meu compte d'Instagram (@dolsaddictes) per poder veure tot el que anirem fent aquestes festes. 

I la meva promesa que en tornar ho faré saber. Ho faré millor, més organitzada i amb nous objectius, entre ells fer-te una mica més feliç.

Molt bones festes i els meus millors desitjos per l'any nou. Fins aviat!

Bea

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió