12/3/16

Més senzill impossible


Ja saps de la meva obsessió amb el temps, amb optimiltzar i en simplificar, en buscar el més senzill que ens ajudi a començar bé el dia a dia. Reconec que quan es tracta de fer unes postres per un dia especial em salto aquesta norma, però quan vaig veure aquestes galetes amb només dos ingredients i tan i tan senzilles de fer no vaig poder evitar fer-les. 


Ja et dic que la base són dos ingredients. Després pots afegir gairebé el que vulguis per fer-les encara més bones. També he de dir que no són ni cruixents, ni boniques, però sí molt saboroses. Porten:

2 plàtans grans
80gr avena

Fiquem el plàtan i l'avena a la picadora i piquen fins a obtenir una pasta densa. Repartim cullerades de la pasta a una safata de forn on haurem posat un full de paper vegetal perquè no s'enganxin. Enfornem a 180º uns 12-15min.


A aquestes galetes els pots afegir qualsevol fruit sec, xocolata, fruita fresca... Jo vaig afegir-hi nous, tu què hi afegiràs?

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió