17/3/15

Tarta de creps i llimona

Els creps és una de les postres més polivalents que hi ha. Les pots farcir de mil i una coses, les pots servir de manera individual o en tarta, les pots fer també amb salat... 

Tarta de creps farcida de lemon curd

Jo tinc la sort de tenir la recepta infalible de la meva mare, i avui la comparteixo amb vosaltres. Necessitem:

125gr farina
2 ous
250ml llet
5gr sucre
50gr matega
1 pessic de sal

Desfem la mantega i batem tots els ingredients menys la farina, que afegirem al final. Deixem reposar a la nevera mínim dues hores (ho podeu deixar també d'un dia per l'altre). Un cop a reposat, escalfeu una paella que no s'enganxi i l'unteu amb una mica de mantega. Tireu una mica de la mescla i movem la paella perque es reparteixi bé formant un cercle. Deixem un minuts, girem, deixem uns minuts més i traiem. Amb aquesta recepta surten unes 15 creps.


tarta de creps de llimona

Un cop tens totes les creps (jo per aquesta tarta en vaig fer unes 30) només has de anar posant una crep i un capeta de farcit, alternant fins que se t'acabin les creps. Jo els vaig farcir de curd de llimona, teniu la recepta al receptari del blog, però es pot fer també de xocolata, dulce de leche, mermelada... el que se t'ocorri!

Receta de creps



Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió