26/11/14

Curs de galetes pintades

Hola! Com va? Avui una entrada poc habitual: sense recepta, només per explicar-te coses que vaig fent i que m'agrada compartir.

Jo sóc poc de fer cursos, tot el que he aprés ha estat bastant per assaig erro i gràcies a la gent que comparteix la seva experiència per internet però, en aquest cas, tan i tan bé em van parlar dels cursos de La Tallerería de Mensaje en una galleta que al final m'hi vaig apuntar... a dos! 
Avui vos cont el primer: Taller de Galletas para Pintar impartit per José Roca. Si em segueixes per instagram ja has vist les fotos de tot el que vaig fer, però he volgut fer aquí un recull per explicar de quins bons artistes m'he copiat i veure una al costat de l'altra, l'original i la meva versió.

Així que començam pel principi:

Dibuixant a Shulz, el creador de Snoopy, Charlie Brown y companyia.

Descobrint a Mondrian:

Després tractant els colors, me sap greu però només he guardat i recordo d'on vaig treure la primera il·lustració , l'altra no ho puc trobar enlloc, però no és meva. La primera és de Soulita ilustradora.

Vam seguir amb una tècnica i uns dibuixos que em van encantar, els de John Tenniel, il·lustrador de les aventures d'Alícia al País de les Meravelles.

També vaig descobrir genis com Van Gogh, CézanneZurbarán o Klimt (per ordre d'aparició):

A un gran pintor i mestre, José Roca:

I a d'altres que no coneixia i que he aprés a admirar:

 Aquesta nena és d'Anna Abramskaya. Les dues següents no he aconseguit recordar on les vaig trobar ni hi ha hagut manera de trobar-les, però igualment els hi dono les gràcies per compartir.



Durant el curs haviem de fer moltes més cosas que jo no he tengut temps de fer. A mesura que les vagi fent te les ensenyaré.  Des d'aquí moltes gràcies a Estíbaliz, Miriam i José pels ànims, l'aprenentatge i la motivació. M'ha encantat fer aquest curs, 100% recomanable.


1 comentari :

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió