18/10/14

Bundt cake moreno amb un toc de mandarina

Aquesta recepta havia de ser la de doughnuts, però les circumstàncies m'han portat a fer un bund cake. Què ha passat? Primer, quan vaig fer la prova dels doughnuts em van quedar cruus i el mateix dia no tenia temps de fer-ne més. Segon, aquesta setmana havia de viatjar i no m'enrecordava, vaig anar deixant la recepta aparcada i quan hi vaig pensar ja no tenia temps de fer doughnuts, havia de cercar una alternativa. I tercer i més important: aquesta setmana al Lidl tenien uns motlles més petits dels normals de bund cake i, clar, me'l vaig haver de comprar :).


Bundtk cake con azúcar moreno y un toque de mandarina


Així que aquí teniu la recepta, ràpida i senzilla, del bundt cake:

240gr farina
1 culleradeta llevat
un pessic bicarbonat
un pessic sal
180gr sucre moré
115gr mantega en pomada
2 ous grans (o 3 petits)
una mica de vainilla
150ml llet

Primer posem el forn a escalfar a 170º. A un recipient batem la mantega amb el sucre i hi anem afegint els ous un a un i la vainilla. A un altre recipien posem la farina, llevat, bicarbonat i la sal. Afegim una tercera part dels ingredients secs a la mescla i batem. Després anem alternant llet i farina, acabant amb la farina. Passem al motlle i enfornem uns 30min.

I la mandarina? La mandarina és per donar-li un toc diferent. Fem una mica de glasa (trobaràs la recepta a aquesta entrada de galetes decorades) i, en comptes de rebaixar-la amb aigua, la rebaixem amb suc de mandarina o mandarina en pasta. Ves amb compte i afegeix el suc a poc a poc, jo m'he passar i m'ha quedat massa líquida.



Senzill, no? Doncs ja no tens excusa per no esmorzar bé ;)!


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió