7/4/14

Tarta de gerds i xocolata blanca

Mai havia fet res amb gerds (frambuesas). Les vaig trobar congelades a molt bon preu i tot en dos dies ja les estava emprant. Un pa de pessic de vainilla amb cobertura de xocolata blanca i gerds. Preparats per berenar?


Tarta de gerds i xocolata blanca

La recepta del pa de pessic és la meva recepta bàsica, la vaig emprar també per la base de la tarta de caramel, però aquesta vegada en vaig fer dos el doble de grans.


Pel farcit vaig fer un ganache de xocolata blanca i un coulis de gerds (la mateixa recepta serveis per a quasi qualsevol fruita).


Pel ganache:

200ml nata
200gr xocolata blanca
Escalfem la nata i quan comenci a bollir hi afegim la xocolata a trocets. Desfem la xocolata, deixem que es refredi.

Pel coulis de gerds:

250gr gerds
2 cullerades de sucre
Macerem els gerds amb el sucre i ho posem a foc lent uns 20min. Triturem el resultat i ho colem per treure les llavors. Em va quedar bastant espés així que a l'hora de colar-ho vaig anar afegint culleradetes d'aigua fins que vaig tenir la textura que volia.

Per farcir vaig fer una capa de coulis i després una de ganache a la que havia afegit una bona cullerada de coulis.



Tarta de gerds i xocolata blanca

Per cobrir-ho tot vaig fer una ganache més densa amb 300gr de xocolata i 100ml de nata. Un cop cobert tot el pastís vaig acabar de cobrir-lo amb la ganache amb coulis i una darrera capa només de coulis. 

A berenar!



Tarta de gerds i xocolata blanca







Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió