23/4/14

El segon vaixell

Us enrecordeu que fa un temps em van demanar un vaixell per regalar a una boda? Doncs a aquells nuvis els hi va agradar tant que em van demanar una altre per regalar a uns amics que també es casen. Aquí la teniu:


Tarta vaixell

Aquest era diferent, tot fet de pa de pessic. La pega és que el van venir a buscar abans del previst. Sí, sí, es van equivocar de data i resulta que la boda era un dia abans del que es pensaven! Em van trucar en plan S.O.S. la boda és avui!! Una locura. L'únic que em va saber greu va ser que el vaig haver d'acabar a corre-cuita. Ni temps per retocs, ni fotos, ni res més... Tot i així em van dir que els havia agradat molt :)!

Tarta en forma de vaixell







Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió