20/1/18

Al dia

Hola! Com va? Jo estic intentant posar-me al dia. Tenc el blog bastant abandonat, ho sé, però darrerament no arribo a més. 

Fa molt de temps que no he penjat cap tarta i no és perquè no n'hagi fet més d'una... Avui et mostraré aquesta perquè és la primera que faig amb paper de sucre i m'ha semblat una bona idea utilitzar-lo per fer una tarta senzilla quan tens poc temps i el resultat m'ha agradat més del que pensava. 

És la tarta del 7è aniversari de n'Ona (estic encantada d'haver-li fet gairebé totes les tartes des que va començar a fer anys, podeu trobar algunes aquí) i aquest any ha tocat de na Lady Bug i en Cat Noir. Així de bé va quedar:

Tarta decorada amb motius de Lady Bug i Cat Noir

Les fotos no són gaire bones perquè ara mateix no tenc càmera i les estic fent amb el telèfon. Així  i tot, us deix una altra perspectiva:

Tarta decorada amb motius de Lady Bug i Cat Noir

També vam fer un taller de galetes decorades que van quedar la mar de bé. Aviat us les ensenyaré aquí al blog. Mentrestant, aquí pots veure més tartes i aquí tota la informació sobre els tallers


Promet que aquest fins aviat serà de veres aviat ;)!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió