15/2/17

Regals

Ahir va ser Sant Valentí. Tu ho celebres? Jo no. Bé, jo no compro regals aquest dia. A mi els regals que més m'agraden són els que fa un amb les seves mans i la seva imaginació. A vegades un regal se t'acut un diumenge a les cinc de la tarda i tardes tres mesos a fer-lo realitat. A vegades se t'acut en un segon i en mitja hora ja l'has fet, ja li has donat a algú només per fer-lo somriure. Avui jo també vull fer-te un regal. No sé si et farà o no il·lusió, però jo la hi he posat tota en fer-te'l.

 


Es tracta d'uns separadors per receptaris en tres colors (blanc, pissarra o verd), amb sis làmines comptant-hi la portada i una làmina per plats de cullera, carn, peix, verdures i dolços. Cada làmina és distinta i hi inclou un refrany o frase feta relacionat amb els ingredients dels diferents tipus de plats. Les pots descarregar en format pdf a punt per imprimir clicant a sobre de les imatges anteriors. També hi seran de forma permanent a la secció d'extres

Espero que t'agradin. Fins aviat!

Bea

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió