15/11/15

L'endemà

Després d'una setmana de celebracions (ahir vaig celebrar el meu aniversari amb la família i els amics), arriba l'endemà. Un any més que ha passat, fer balanç, reflexionar: a on anem i d'on venim... He de dir que aquest any l'optimisme que m'arriba amb la festa d'aniversari no s'ha esvaït. Ha estat un molt bon any i la perspectiva i el meu ànim em diuen que seguirà així durant bastant de temps. Estic contenta. He crescut. I m'atreveixo a fer coses noves, a gaudir-les i a compartir-les. Com la meva tarta d'aniversari d'aquest any.


Flors de buttercream. Em moria de ganes de provar aquesta nova tècnica. Estic molt contenta del resultat, la veritat. Mira aquesta altra perspectiva:


Com també hauràs vist si segueixes el blog, aquest dissabte no hi ha hagut recepta per esmorzar. Això té una raó: la setmana vinent comença la campanya de Nadal a Dolç addictes! Estic preparant moltes coses per sorprendre't i, fins que passin les festes, la secció "I tu, què esmorzes?" queda aturada. 


Només em queda dir que descansis i dormis bé aquesta nit. La setmana que ve més. Fins aviat!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió