12/2/15

New York Cheescake

Quan vam estar a Nova York vaig fer tot el possible, anant amunt i avall, per tastar tots els plats (sobretot dolços) possibles. Podeu veure tot el que vaig tastar i a on en les Guies de Nova York que vaig escriure pel blog, tant dolça com salada. Tot i així, reconec que no en vaig ser capaç de tastar tot el que volia, tot i que esmorzava dues vegades cada dia!
Una de les coses que em vaig quedar amb ganes de tastar va ser el famós New York Cheescake així que quan em van regalar el llibre del Marc Grossman Nueva York, las recetas de culto, va ser la primera que vaig tastar.

Cheescake clàssic de Nova York


La veritat és que queda boníssim. Per fer-lo necessites:

180gr de galeta picada i 90 de mantega desfeta per fer la base. Al llibre diu que enfornis la base però jo no ho recomano. El cheescake ha d'estar una bona estona al forn i pel meu gust la galeta va quedar massa torrada.

Pel farcit necessites:
450gr Philadelphia
130gr sucre glas
1 pessic sal
35gr farina
ratlladura i suc de mitja llimona
300gr nata muntada
4 ous
1 culleradeta vainilla

És molt senzill de fer. Mesclem tots els ingredients en l'ordre que apareixen a la llista de dalt i enfornem a 225ºC 10min. Després baixem el forn a 90ºC durant 50min. En passar aquest temps apaguem el forn i el deixem dins 2h. Traiem, deixem que acabi de refredar a temperatura ambient i després a la nevera mínim 4 hores. 

Classic New York Cheescake

Queda espectacular!


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió