27/7/14

Guia Salada de Nova York i molt més

Ara que ja haureu fet una bona repassada a la Guia Dolça de Nova York, aquí teniu la Guia Salada, molt més curta però igual de saborosa ;)

Què menjar a Nova York

Flipant, no? Anem per feina:

1) Grimaldi's: Mireu quina cara entre il·lusió, gana i ressignació: era una pizza enorme! No tant com sembla a la foto, que les il·lusions òptiques ajuden. Tot i així era una pizza per a dos molt, molt gran. Diuen que aquesta pizzeria va ser la primera de Nova York. Boníssima!!

2) PJ Clarkes: Hamburguesa clàssica amb formatge, tomàquet, enciam i bacó... boníssima!! N'hi ha un a Lincoln Square, al costat de 21 Century (centre comercial outlet).

3) Shake Shake: Els millors xiringos d'hamburgueses de Nova York amb diferència. Nosaltres vam anar al de Madison Square Park i hi havia una cua... Però va valer la pena. Vam tastar l'hamburguesa clàssica i, encara que no ho sembli, la clàssica+la vegetariana. Jo vaig llegir: "Hamburguesa vegetariana: formatge i xampinyons" i just a sota: "Hamburguesa clàssica + vegetarina" i vaig pensar "mira: hamburguesa amb xampinyos i formatge, la deman". Doncs no! Era una hamburguesa amb un mega-xampinyó farcit de formatge i arrebossat! Boníssima, però no vaig poder acabar-la. A més a més, llimonada casolana també boníssima!

4 i 5) 5 Napkins: La millor hamburgueseria de Nova York: impressionant! Vam tastar-ne dues: la Original 5 Napkin (4), amb formatge gruyere, ceba caramelitzada, alioli de romaní i pa blanc (nyam!!) i la Cheddar Bacon, amb formatge cheddar i bacó. La paraula més repetida del post: boníiiiissim!!!

També vam anar a la millor tenda de menjar italià amb un munt de restaurants especialitzats en carn, peix, pasta i pizza, entrants, dolços... ufff! No sabiem on mirar! Es diu Eataly i està al costat del Flatiron Building. Vam menjar una pasta exquisita i tastar uns gelats... basta veure'ls!

Gelat de vainilla de Eataly, Nova York

Sembla que només vam menjar, però també vam fer més coses:
Visitar el 9/11 Memorial,
9/11 memorial

disfrutar de l'arquitectura,
Flatiron building, Empire State i Chrisler building

creuar el pont de Brooklin caminant,
Brooklyn Bridge

desconnectar a Central Park,
Descansant a Central Park, Nova York

fer algunes compres a New York Cake&Baking Supplies:
New York Cake&Baking Supplies

destapar el meu costat freak a Fao,
Divertitn-nos a FAO

visitar museus,
De museus: MOMA i MET

disfrutar de les vistes,
Nova York des de les altures

i moltes altres coses.
Què fer a Nova Tork? Creure pel Hudson per veure l'Estàtua de la Llibertat, visitar el tribut a John Lennon, passejar pel High Line Park, bàsquet al Madison Square Garden

Tot i així no vam tastar ni els pretzels, ni els baggels, ni el famós cheescake... hi haurem de tornar, quin remei!