2/6/14

Pa de pessic d'albercoc

L'altre dia vaig fer un gelat de xocolata per portar a casa d'uns amics però vaig pensar que no n'hi hauria prou i vaig acabar fent també un pa de pessic per acompanyar-lo. Com que no sabia que fer al final vaig agafar la recepta de Bakerella que trobareu en aquest mateix blog i la vaig canviar una mica.


Pa de pessic d'albercoc


Els ingredients són:

65gr mantega
175gr sucre moré
2 ous
175gr farina "bizcochona"
100ml llet
1/2 culleradeta de canyella
140gr d'albercocs

Primer netegem i tallem els albercocs en trocets petits, els posem canyella i sucre al gust i els deixem macerar. Mentrestant fem la masa: mesclem la mantega a temperatura ambient amb el sucre, hi afegim els ous d'un en un, després la meitat de la farina, la llet i la resta de farina i canyella. Al final hi afegim els albercocs i ho posem a un motlle, jo vaig triar un tipus plumcake. Enfornem al forn pre-escalfat a 180º una mitja hora. Surt un pa de pessic molt esponjos i boníssim. 


Pa de pessic amb fruita

Això sí, darrerament vaig sempre amb presses i no tenc ni una foto mig decent... Us deixo aquestes perquè us en faceu una idea però prometo fer-ne de més guapes a la propera entrada del blog. Fins aviat!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió