15/5/13

Tarta fresca de meló

A casa nostra ens agrada molt el meló, però no sé perquè sempre n'acaba sobrant i es fa malbé. Per evitar això vaig cercar receptes dolces, com no, que portessin meló i així vaig arribar a Recetin i a aquesta marevellosa recepta amb base de galetes i mousse de meló:


Tarta fresca de meló

Per la base:


200gr galetes

100gr mantega en pomada

Picar les galetes i mesclar-les amb la mantega. Ficar la mescla al motlle, repartir-la i aixafar-la amb una cullera. Surt una base bastant gruixadeta.




Per la mousse:


500gr meló sense pell

100gr sucre
300gr formatge blanc (tipus Philadelphia)
100ml llet
9 fulls gelatina neutra

Triturem el meló tan fi com ens agradi. Jo el vaig fer no molt fi perquè m'agrada trobar els trocets enmig de la suavitat de la mousse; com més suau us agradi, més ti l'heu de triturar. Mesclem el meló amb el formatge i el sucre mentre deixem que la gelatina s'hidrati en un recipient amb aigua. Quan això estigui fet, escalfem la llet i hi desfem la gelatina a dins. Afegim la llet i la gelatina a la mescla i ho passem al motlle. Ho fiquem a la nevera un mínim de dues hores, perque qualli.




La veritat és que m'ha encantat i, més endavant, prometo provar-ho amb altres fruites. Molt fresc i gens embafós, perfecte per la calor que comença






Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió