31/3/12

Un pastís per la Txell

Aquesta tarta havia de ser mooolt i moooolt especial. La veritat és que no hauria d'haver provat tantes coses noves però per sort tot va sortir bastant bé tot i que seguesc somiant amb un allisador de fondant... Comptant amb els meus recursos limitats quant a eines, aquesta és la fantàstica tarta que vaig estar pensant durant un mes i preparant escalonadament durant una setmana:






Anem amb el pas a pas per ordre de muntatge que no de preparació (mil gràcies a na Sílvia de Fondant a la tarta pel seu tutorial).


1.- EL BIZCOCHO: Vaig fer dos Morgana Sponge Cakes de canyella amb la recepta fabulosa de la Morgana de Tartas con magia. Jo el vaig fer de dos ous però crec que la propera vegada els faré d'un, me va sortir una tarta ENORME. 
Els vaig fer d'un dia per l'altre, els hi vaig tallar el gep que surt i just abans de muntarlos els vaig remullar amb almíbar (aigua i sucre a parts iguals a una olla i quan comença a bollir fort ho retiram). Alerta, l'almíbar està calent i si possam el farcit de seguida es fondrà, s'ha de deixar refredar.








2.- EL FARCIMENT: En aquest cas, vaig farcir la tarta amb buttercream de xocolata blanca que ja he utilitzat altres vegades en receptes d'aquest blog, tenyit de color groc. També vaig cobrir la tarta per forma amb el mateix buttercream perque s'enganxés el fondant. 





3.- EL FONDANT: aquí és on no deixava de dir: "si tengués un allisador..."



4.- LA DECORACIÓ: Vaig imprimir un escut del Barça i el vaig retallar amb un cutter de tal manera que el pogués marcar sobre la tarta amb un rotulador comestible (mil gràcies a la Joana de Hadas y Grumetes i a la seva Dorota ;)!) i el vaig dibuixam amb glasa de colors (veure El rincón de Bea).



Boníssima!!! 



1 comentari :

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió